*دکتر ایمانیه استاندار فارس*: *تنها راه پیشرفت و توسعه ورزش فارس همدلی و اتحاد اهالی ورزش استان است*

*دکتر ایمانیه استاندار فارس*: *تنها راه پیشرفت و توسعه ورزش  فارس  همدلی و اتحاد اهالی ورزش استان است*
دیدار نوروزی استاندار فارس با مدیرکل ورزش و جوانان فارس و رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ورزش فارس در راستای بررسی مشکلات ورزش استان انجام شد.
 به گزارش ایسجا؛ رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ورزش فارس در این باره گفت:توفیقی حاصل شد در آغازین روزهای سال نو ودر ایام ماه مبارک رمضان به نمایندگی از انجمن ورزشی نویسان استان فارس در معیت دکتر حیدر صفرپور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان فارس خدمت استاندار پرتلاش و باانگیزه استان برسیم ‌.
قاسم محمدی افزود: ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان  در خصوص همکاری متقابل انجمن ورزشی نویسان با اداره کل ورزش و جوانان استان نظراتی ارائه شد .
وی گفت:اینکه استاد دکتر ایمانیه خود فارسی است و دغدغه کار ، توسعه و پیشرفت استان را بیشتر از گزینه های غیر بومی دارد را باید به فال نیک گرفت و از این فرصت بایست نهایت استفاده را کرد . 
دکتر ایمانیه استاندار معزز فارس  در بخشی از رهنمودهای خود خطاب به دکتر صفرپور و اینجانب فرمودند :تنها راه پیشرفت و توسعه ورزش استان همدلی و اتحاد اهالی ورزش است و مدیرکل ورزش وجوانان فارس باید زمینه این همدلی واتحاد را با درایت خاصی که دارند فراهم سازد . 
محمدی در ادامه گفت:دکتر صفرپور  نیز با اشاره به رهنمود استاندار محترم تاکید کرد که اداره کل ورزش و جوانان فارس از تمامی پیشکسوتان و بزرگان ورزش فارس دعوت می کند که در راستای تحقق روزهای بهتر برای ورزش فارس گام پیش گذارند و قطعا از حضور آنها و ارائه رهنمودهایشان استقبال می کنیم.
وی افزود:همچنین طرحها و پیشنهادهای انجمن برای برون رفت از مشکلات موجود در حوزه ورزش در حضور استاندار مطرح و مقرر شد در جلسات کارشناسی با مدیرکل محترم ورزش و جوانان راهبردهای لازم جهت عملیاتی کردن آنها فراهم آید .
 رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ورزش فارس در پایان گفت:لازم می‌دانم به نوبه خود از طرف اهالی ورزش و اعضای انجمن ورزشی نویسان فارس  از استاندار محترم و ارزشمند به خاطر این نشست و حمایت از انجمن نویسندگان ، عکاسان و خبرنگاران ورزشی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم .
*به امید روزهای خوب و آینده ای درخشان برای ورزش فارس*
۹ فروردین ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید