سی و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

سی و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۲ خردادماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ با حضور اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن در دفتر انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار و درباره موضوعات ذیل بحث و تبادیل نظر بعمل آمد:
 
 
 
- باتوجه به مذاکرات صورت گرفته با مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد لیست اسامی اعضای متقاضی دریافت اینترنت بدون فیلتر به دفتر ایشان ارسال شود تا به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان "دوم جولای" در اختیار اعضا قرار گیرد.
 
 - ارائه گزارش کمیته استان ها که مقرر شد با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی نمایندگان انجمن در هفته اول تیرماه در استان مازندران، هفته آخر تیرماه در استان فارس، هفته دوم مرداد ماه در استان کرمانشاه، و هفته آخر مردادماه در استان اذربایجان شرقی حضور یافته و نشست هایی با هیات مدیره و اعضای انجمن در این استان ها داشته باشند.
 
- بررسی نامه ارسالی از سوی سازمان طرح ترافیک که در این نامه تعداد ۵۵ سهمیه به انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تعلق گرفته است. مقرر شد با توجه به صدور ۱۶۵ معرفی نامه از سوی انجمن برای اعضا و ضرورت تجدیدنظر در سهمیه درنظر گرفته شده برای انجمن، در اسرع وقت جلسه ای با مسئولان ذیربط در سازمان طرح ترافیک و شهرداری تهران برگزار شود.  
 
 - با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی دبیر اجرایی انجمن مقررشد تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن برای وزارت کشور ارسال و با هماهنگی لازم و اخذ مجوز، تا پایان تیرماه این مجمع برگزار شود.
 
 - گزارش دبیرکل انجمن از هماهنگی های انجام شده در رابطه با برگزاری مراسم روز جهانی ورزشی نویسان که مقرر شد همزمان با برگزاری مراسم ملی در تهران در روز ۱۱ تیرماه و در محل آکادمی ملی المپیک، در استان هایی که شعب انجمن دایر می باشد نیز مراسمی باحضور ورزشی نویسان استان برگزار شود.
۲۸ خرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید