استاد مسعود اسکویی دار فانی را وداع گفت

استاد مسعود اسکویی دار فانی را وداع گفت
انالله و انا الیه الراجعون

 

  درگذشت استاد مسعود اسکویی استاد و پیش کسوت گویندگی و مجری توانمند و کارشناس رادیو و تلویزیون که بیش از پنجاه سال با اخلاق و منش حرفه ای و صمیمانه و صدای گرم و آشنای خود یار و یاور ورزش در رشته های مختلف ورزشی بود، تلخ و تاسف بار است. 

 

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ضمن عرض تسلیت به جمع بزرگ همکاران استاد اسکویی در رسانه های ورزشی و به ویژه رادیو ورزش که از همان روز نخست تاسیس و در طی بیش از ۲۰ سال گذشته با صدای رسا و دلنشین مسعود اسکویی عجین بوده است، از خداوند منان برای روح آن همکار دوست داشتنی ‌و محجوب آرامش ابدی و برای خانواده گرامی و جمع دوستان و همکاران صبر و اجر خواهانیم.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید