با هدف معرفی اعضاء و ارائه برنامه های آموزشی

با هدف معرفی اعضاء و ارائه برنامه های آموزشی
دومین جلسه کمیته تخصصی اسکی و ورزشهای زمستانی برگزار شد

 

 

به گزارش ایسجا؛ دومین جلسه کمیته تخصصی اسکی ورزشها ی زمستانی انجمن نوسیندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حضور دکتر احمدی رئیس انجمن و پیام نظر مسئول کمیته به میزبانی پیست اسکیت یخ ایران مال برگزارشد.


در این جلسه نظر مسئول کمیته تخصصی اسکی و ورزش های زمستانی با اشاره به ایجاد ساختار و گزارش کارگاه آموزشی گفت: متناظر با تشکیل این کمیته در انجمن جهانی که ۴۵سال از قدمت آن می گذرد، ایران هم با اهتمام انجمن دارای کمیته تخصصی شد تا با افزایش ظرفیت های رسانه ای با توجه به راه اندازی  رشته های یخی همچون هاکی و کرلینگ بتوان برای اسکی و ورزشهای زمستانی، گسترش فعالیت های رسانه ای و آموزش را با همپوشانی اعضاء هیئت تحریریه مجله اسکی که درموضوعات رشته های تخصصی اسکی فعالیت دارند، شاهد باشیم.


در ادامه این جلسه دکتر احمدی رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی گفت : نیاز به توسعه فعالیت های اسکی و ورزشهای زمستانی در حوزه رسانه با توجه به راه اندازی رشته های جدید و افتخارات بدست آمده، مد نظر انجمن قرار گرفت و بنا شد با راه اندازی فعالیت های کمیته تخصصی شرایط جذب خبرنگا ران علاقه مند و استفاده از ظرفیت های متعدد رسانه ها برای آشنایی مردم و معرفی ورزش های زمستانی صورت پذیرد.


وی اضافه کرد: توفیقات رشته های ورزشی بدون بهره گیری از رسانه امکان پذیر نیست، بنابراین هر رشته ای که در مسیر توسعه و ترغیب عموم قرار گیرد باید از شیوه های نوین و ابزار های رسانه ای توسط خبرنگاران تخصصی این حوزه بهره مند شود.         


در پایان این جلسه که به میزبانی پیست اسکیت ایران مال و به همت کاوه صدقی و همچنین نشریه چهار فصل اسکی برگزارشد،  اعضای کمیته  تخصصی اسکی و ورزشهای زمستانی انجمن معرفی شدند.

۶ تیر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید