برترین های جام بولینگ رسانه مشخص شدند

برترین های جام بولینگ رسانه مشخص شدند
مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی در بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
 

 به گزارش ایسجا و به نقل از روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران؛ مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی امروز یکشنبه ۲۱ مرداد در دو بخش آقایان و بانوان در بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در این دوره از مسابقات امین صانعی از خبرگزاری ایرنا در بخش آقایان و  نیوشا مراد بخش از شوت  در بخش بانوان مقام نخست را از آن خود کردند. همچنین سیامک حاجی از فرهیختگان ،مرتضی ظهیری از تسنیم در بخش آقایان ، نگین نگینی از سازمان صداو سیما و سارا افشار از خبرگزاری برنا در بخش بانوان به ترتیب دوم و سوم شدند. 

 

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور نزدیک به ۶۰ خبرنگار ورزشی و عکاس به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران،انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی و فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مناسبت روز خبرنگار برگزار و در اختتامیه باحضور میثم تمیمی رییس هیات بولینگ و بیلیارد تهران و دکتر احمدی رییس انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی به ۳ نفر اول بانوان و آقایان هدایای نقدی اهدا شد.
۲۲ اَمرداد ۱۴۰۳
مهرشاد ملکی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
5
0
0

چقدر عالی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید