هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
 
به گزارش ایسجا؛ این جلسه با حضور رئیس، خزانه دار واعضای هیات مدیره روز دوشنبه مورخ  ۲۲ مردادماه از ساعت ۹ لغایت ۱۱ در دفتر انجمن برگزار شد.
موضوعات و مصوبات این جلسه به شرح ذیل می باشد؛
 
 
-بررسی نقاط قوت و ضعف مراسم ۱۷ مرداد روز خبرنگار که با حضور سیصد نفر از همکاران و اعضای انجمن و مدیران حوزه ورزش و رسانه کشور در تالار ایوان شمس برگزار شد.
 
هیآت مدیره نظرات خود را درباره جزئیات برنامه و بازخوردهای همکاران حاضر در مراسم ابراز داشتند. مقرر شد طی نامه ای ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و آقای پورحسن در تدارک و آماده سازی تالار ایوان شمس در روز هفدهم مرداد تقدیر و تشکر شود.
 
- گزارش برگزاری مسابقه بولینگ خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار که به میزبانی فدراسیون و هیات بولینگ استان تهران با استقبال قابل توجه خبرنگاران و عکاسان ورزشی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. مقرر شد طی نامه ای از فدراسیون و هیات بولینگ تقدیر و تشکر شود.
 
- گزارش آقای خیرخواه از پیشنهادات کمیته عکاسان درباره برگزاری مراسم روز جهانی عکاسی در آکادمی ملی المپیک. مقرر شد کنداکتور برنامه شامل کارگاه آموزشی و تقدیر از برگزیدگان به اطلاع هیات مدیره برسد تا پس از تصویب نسبت به اجرای آن اقدام شود.
 
- گزارش رئیس انجمن از برنامه روز ۶ آگوست ایپس در پاریس و در مقر یونسکو به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس انجمن جهانی، حضور خانم پیراکوه در این مراسم به نمایندگی از انجمن ایران، ارسال خبر برگزاری مراسم هفدهم مرداد جهت انتشار در سایت ایپس، و دریافت دعوت نامه برگزاری کنگره ایپس آسیا در شهریور ماه ١٤٠٣ در نپال.
 
- بررسی آخرین وضعیت طرح ترافیک اعضای انجمن و صدور معرفی نامه برای ۱۹۴ عضو متقاضی که مقرر شد در اسرع وقت جلسه هماهنگی با شهرداری تهران و دکتر آخوندی و همچنین هماهنگی لازم با سازمان طرح و ترافیک انجام شود.
۲۷ اَمرداد ۱۴۰۳
مهرشاد ملکی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
5
0
0

موفق و پیروز باشید


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید