عکاسان ورزشی منتخب در روز جهانی عکاسی مورد تقدیر قرار گرفتند

عکاسان ورزشی منتخب در روز جهانی عکاسی مورد تقدیر قرار گرفتند
در مراسمی به همت کمیته عکاسان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، و به مناسبت روز جهانی عکاسی، از عکاسان ورزشی کشور تقدیر شد.

 

به گزارش ایسجا؛ در این مراسم که روز یکشنبه ٢٨ مرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب برگزار ‌شد، دوازده عکاس برگزیده شامل هشت عکاس مرد و چهار عکاس زن، از سوی کمیته عکاسان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 از علی کاوه و محمد صیاد، دو چهره پیش کسوت و شاخص عکاسی ورزشی ایران، به‌صورت ویژه تجلیل به عمل آمد و این دو تا پایان مراسم با حضور در صحنه، اهدای جوایز و تقدیرنامه به عکاسان منتخب را همراه با سایر مدعوین حاضر در مراسم عهده‌دار شدند. 

این مراسم که برنامه‌ریزی آن توسط هیات رئیسه انجمن و اعضای کمیته عکاسان صورت گرفته بود، با حضور چهره‌های شاخص ورزش ایران هم بود. 

همچنین در بخش اول این مراسم کارگاه آموزشی عکاسی با تدریس آقای کارن فیروز برگزار شد. 

علاوه‌ براین، حضور پررنگ گزارشگران تلویزیون و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب، از نکات جالب توجه این مراسم بود.

 
۲۹ اَمرداد ۱۴۰۳
مهرشاد ملکی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
5
0
0

موفق باشید


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید