هفتمین دوره جایزه جهانی AIPS / آثار ارسالی از سرتاسر جهان درحال دریافت است

هفتمین دوره جایزه جهانی AIPS / آثار ارسالی از سرتاسر جهان درحال دریافت است
شرکت در جایزه جهانی رایگان است و برای ارسال آثار به عضویت ایپس نیاز نیست. کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، گزارشگران، مستندسازان و عکاسان ورزشی در سراسر جهان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ایپس ارسال کنند.
 
 
شرکت در جایزه جهانی رایگان است و برای ارسال آثار به عضویت ایپس نیاز نیست. کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، گزارشگران، مستندسازان و عکاسان ورزشی در سراسر پنج مرحله داوری – هر اثر ارسالی توسط هیئتی از کارشناسان و منتورهای دبیرخانه AIPS ارزیابی می شود. در اولین ارزیابی، حدود ۳۰ درصد از آثار دریافتی واجد شرایط به فهرست طولانی راه خواهند یافت. سپس با ارزیابی و رای اعضای کمیته اجرایی ایپس، این فهرست طولانی به فهرست کوتاه و نهایی منجر خواهد شد و به حدود ۲۵ می رسد. سپس هیئت داوران ۱۲ نفره، ۱۰ و ۳ نفر برتر را انتخاب خواهند کرد.
 
 در جایزه جهانی ایپس ارسال آثار به هر زبانی پذیرفته می شود. هرچند که ترجمه اثر به ربان انگلیسی توصیه می شود.
 
 آثار واجد شرایط باید برای اولین بار بین ۵ نوامبر ۲۰۲۳ و ۴ نوامبر ۲۰۲۴ منتشر یا پخش شده باشند.
 
 آخرین مهلت – مهلت ارسال‌ آثار تا دو ماه دیگر، در ۴ نوامبر ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۰۰ به وقت اروپای مرکزی پایان می‌یابد.
 
نحوه ارسال - کلیه آثار باید پس از ثبت نام و استفاده از فرم جداگانه برای هر اثر، از طریق وب سایت اختصاصی www.aipsawards.com ارسال شوند.
 
گروه بندی آثار– گروه بندی آثار ارسالی به شرح زیر تقسیم می‌شوند: دو گروه برای عکاسی (عکس حرکت ورزشی و گزارش تصویری)، دو گروه برای آثار نوشتاری (بهترین گزارش و مصاحبه، و بهترین یادداشت)، سه گروه برای ویدیو (ویدیوی کوتاه، پروفایل ورزشکار، و مستند ورزشی)، و گروه صدا  (رادیو و پادکست).
 
جوایز نقدی - برندگان اول گروههای هشت گانه جایزه ۸۰۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد. به نفر دوم ۳۰۰۰ دلار و نفر سوم ۲۰۰۰ دلار تعلق خواهد گرفت.
 
خبرنگاران جوان – خبرنگاران جوان که در تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۹۵ یا بعد از آن متولد شده باشند، می توانند حداکثر دو اثر خود را در گروه خبرنگاران جوان ارسال کنند.
 
۱۷ شهریور ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید