اولین کارگاه تخصصی اصول و فنون تبلیغات در ورزش، با مدیریت دکتر احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و رییس انجمن ورزشی نویسان ایران، برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در این کارگاه دو روزه، دکتر عبدالحمید احمدی، با تاکید بر اهمیت بازاریابی و تبلیغات در تمامی صنایع و بازارها به این نکته اشاره کرد که تبلیغات و بازاریابی مفهومی است که بر خلاف عرصه بین المللی آن، در صنعت ورزش ایران توجه خاصی به آن نشده و با وجود پتانسیل های بالا برای استفاده از این بستر، به دلایل متنوعی، در ایران مقفول مانده است.
دکتر احمدی یکی از دلایل اصلی برای جای خالی تبلیغات و بازاریابی در ورزش ایران را، آشنا نبودن جامعه ورزش با اصول و فنون آن دانست و تاکید کرد که برگزاری دوره هایی از این دست، برای دانشجویان رشته تربیت بدنی، ورزشی نویسان و حتی مدیران سازمان های ورزشی، تاثیر بسزایی را در پیشبرد صنعت ورزش کشور خواهد داشت.