اولین دوره تخصصی اصول و فون تبلیغات در ورزش با حضور متخصصین رسانه های ورزشی و اعضای انجمن ورزشی نویسان برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در اولین کارگاه تخصصی اصول و فنون تبلیغات که از منوچهر زندی، دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران و عضو مادام العمر هیات رییسه انجمن جهانی ورزشی نویسان، به عنوان پیشکسوت عرصه رسانه های ورزشی دعوت به همکاری شده بود، آموزه های ورزشی و روزنامه نگاری وی نگاهی متفاوت را در شرکت کنندگان در کارگاه ایجاد کرد.
منوچهر زندی، با در اختیار قراردادن تجربیات 40 ساله خود با حضور در رویدادهای متنوع ورزشی، مطالعه و فعالیت در زمینه های روزنامه نگاری ورزشی، نقش رسانه های ورزشی در صنعت ورزش و بازاریابی ورزشی و طرح های متنوع ملی در ورزش کشور، و با تاکید بر اینکه، نگاه به بازاریابی ورزشی در دنیا بسیار متفاوت از جریان آن در داخل کشور است، رقابت کمرنگ بازاریابان و شرکت های داخلی در عرصه ورزش را ناشی از عدم آگاهی آنها از وجود چنین بازار پردرآمدی دانست.
وی در این کارگاه دوروزه، برگزاری این چنین نشست ها و دوره های تخصصی در زمینه بازاریابی ورزشی را یکی از موثرترین و ضروری ترین فعالیت ها جهت رفع این ناآگاهی دانست و از حضور کمرنگ خبرنگاران ورزشی در این چنین دوره هایی اضهار نا امیدی کرد.