ابوالفضل بجانی: لزوم مطالعه بازاریابی هواداران ورزشی زن
خانم امیری مقدم: رابطه
سرمایه اجتماعی و مصرف رسانه ای در اندازه گیری انگیزه های مرتبط با فعالیتهای
بدنی و ورزشی کارکنان ورزشکار زن مجتمع مس سرچشمه، با استفاده از رویکرد فازی- 1393
مریم شریفی: نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش بانوان
ناصر خضری: بررسی میزان تاثیر گذاری پخش زنده تلویزیونی مسابقات بانوان ایرانی در بازیهای آسیایی اینچئون
مسعود فریدونی: شناسایی و رتبه بندی موانع دستیابی زنان به پستهای
مدیریتی در ورزش کشور
شهروز غایب زاده: شناسایی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه ورزش همگانی در بین زنان
مریم طباطبایی: تحلیل محتوای عناوین ورزش زنان در روزنامه های بانوان
/ بررسی وضعیت مشارکت زنان خبرنگار در سرویس های ورزشی خبرگزاری ها
صلاح دستوم: بررسی پدیده سقف شیشهای زنان در مدیریت ورزش کشور
معصومه حمزه: بررسی موانع ورزش زنان از دیدگاه حامیان مالی
کورش خوارزمی: بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان زن
دانشگاه علامه طباطبایی به ورزش همگانی / مقایسه کاربرد کتاب
راهنمای معلم به عنوان رسانه آموزشی/ مقایسه عملکرد
رسانه های سنتی و نوین در توسعه ورزش بانوان در ایران
میثم نظری: تحلیل عاملی نقش پوشش رسانه ای و خبری در جذب حامیان مالی
ورزش بانوان از دیدگاه مدیران ادارات دولتی و بخش خصوصی استان کرمانشاه
محمد علی یزدی: راهکارهای توسعه رسانه ای رشته ورزشی سافت بال در بین زنان
الهام پیله ور: بررسی اولویت های تصمیم گیری و نقش رسانه ها در انتخاب
خدمات ورزشی توسط زنان مصرف کننده
اعظم لطيفی: تحلیل اثر سقف شیشه ای بر ارتقای
جایگاه مدیریتی بانوان
فریده ایزدی: قایسه اعتیاد به بازی های رایانه ای
در بین دانش ۀآموزان دختر وزرشکار و غیر ورزشکار شهرستان داراب
هاله حمید پور: نقش رسانه های جمعی در توسعه
ورزش قهرمانی بانوان
فاطمه
اسلامی: رسانه های جمعی و توسعه ورزش در دوران بارداری
حجت الله امینی: بررسی تاثیر آموزش از طریق
رسانه های تصویری
زهرا نوری: بررسی ابعاد کارآفرینی در مدیران زن
باشگاه های ورزشی استان البرز
رزگار
محمدی: شناسایی و اولویت بندی موانع حضور زنان در پست های مدیریتی
در صنعت ورزش
حسن متقی: مقایسه مولفه های کلیشه جنسیت و تبعیض جنسیت زنان در پست
های مدیریتی
مریم قاسمی: شناسایی نگرش مدیران ورزشی زن نسبت به موانع احراز
پست های مدیریتی در سازمان های ورزشی
منصوره کریمی: بررسی رابطه نگرانی از تصویر
بدنی از دید رسانه و وسایل ارتباط جمعی و بروز رفتارهای اختلال خوردن بین دختران
ورزشکار
مصطفی سلطانی: شناسایی موانع فرهنگی – اجتماعی
مشارکت زنان شهر قزوین در فعالیت های ورزشی
لاله صائب :نقش ورزش صبحگاهی شبکه ورزش
در توسعه ورزش بانوان / تحلیل اکتشافی عوامل موثر بر توسعه ورزش بانوان شهر
شیراز
محمد علی روستا: بررسی تاثیر وسایل ارتباط جمعی بر گرایش به ورزش
همگانی
الهه نظام دوست: نقش چهارگانه رسانه های
ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اصحاب ورزش و رسانه استان گلستان
کیوان شعبانی مقدم: موانع فرهنگی مشارکت زنان
ایرانی در ورزش
فهیمه
نگین تاجی: عوامل
موثر بر میزان و شکل پوشش رسانه ای تلویزیون از ورزش بانوان
زهرا مرادی: بررسی وضعیت رسانههای
گروهی در توسعه ورزش بانوان از دیدگاه مربیان زن کشور
اکبر جابری: تاثیر رسانه های
جمعی بر میزان گرایش دانشجویان دختر به حضور در فعالیت های
ورزشی
مهدی مرادی: بررسی میزان
پایبندی روزنامهنگاران ورزشی به اصول اخلاقی حرفه روزنامهنگاری از دیدگاه خبرگان
ورزش کشور/ بررسی
روش های برجسته سازی اخبار در وب سایت
رسانه های خبری–
ورزشی منتخب ایران
میثم رحیمی زاده: مقایسه محتوای رسانه ای وب سایت های
فدراسیون های موفق در بخش بانوان در بازی های آسیایی اینچئون
2014
داروین صبوری: ورزش، تغییر چهره زنان در رسانه
نگار ستار: نقش نمایش تلویزیونی مدل ها در گرایش به مد و ورزش در بین دختران دانشجو